بلاگ سایت ساناگیتی، بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور

در این بلاگ خلاصه مقالات سایت ساناگیتی را می خوانید

بلاگ سایت ساناگیتی، بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور

در این بلاگ خلاصه مقالات سایت ساناگیتی را می خوانید

  • ۰
  • ۰

ایتالیا کشوری با تمدن و فرهنگ غنی است که همه‌ساله پذیرای بسیاری از دانشجویان غیربومی، از سراسر جهان است. این کشور مقصد بسیار مشهور و مطرحی برای دانشجویان بین‌المللی است. اعزام دانشجو به ایتالیا ، همه‌ساله توسط برترین مؤسسات اعزام دانشجو به خارج ازجمله موسسه ساناگیتی صورت می‌گیرد.

ساناگیتی همره شما در اعزام دانشجو به ایتالیا

ارائه مشاوره در خصوص رشته انتخابی و شرایط تحصیل آن در ایتالیا، دانشگاه برتر در این زمینه، اخذ پذیرش، اخذ فاند برای دانشجویان برتر و اخذ ویزای تحصیلی، همگی از تخصص همکاران ما در گروه اعزام دانشجو به ایتالیا است.

ایتالیا، کشور چکمه، کجاست

ایتالیا کشوری در جنوب اروپا است و به دلیل شباهت نقشه‌اش به چکمه، به کشور چکمه‌ای معروف شده است. پایتخت این کشور، رم بوده و شبه‌جزیره ایتالیا، جزیره سیسیل و جزیره ساردنی، ایتالیای کنونی را تشکیل داده‌اند.

این کشور در حال حاضر یکی از هفت‌کشور صنعتی جهان محسوب می‌گردد. عمده جمعیت ایتالیا، از تبار رومیان باستان هستند و زبان‌های رایج در آن نیز شاخه‌ای از زبان رومی به شمار می‌رود. زبان رسمی در ایتالیا، زبان ایتالیایی است اما در دانشگاه‌های آن در مقاطع تکمیلی و دکترا، دروس مختلف به زبان انگلیسی هم تدریس می‌شود.

دیگر زبان‌ها ازجمله زبان ناپلی، ساساری، ساردوکمپیدانی، ونیزی، المانی، فرانسوی، اسلوونیایی، لومباردی و لیگوری نیز جزء زبان‌هایی است که برخی از مناطق ایتالیا همچنان به آن صحبت می‌کنند.

باید توجه داشت که آموزش عالی در ایتالیا دچار تغییر و تحولات بسیاری گردیده است. وجود تاریخ کهن، آموزش آکادمیک قدیمی، وجود فلاسفه و روشنفکران بزرگ، بافت سنتی جامعه و فرهنگ آنان، همگی شرایط را برای جذب دانشجوی خارجی از سرتاسر دنیا در ایتالیا، فراهم کرده است. امروزه در دانشگاه‌های ایتالیا، 32000 دانشجوی خارجی وجود دارد.

منبع: سایت ساناگیتی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی